HEMATOLOGIJA

Hematologija u poliklinici Naissa

Hematologija je nauka koja se bavi bolestima hematopoeznog sistema, limfoproliferativnog aparata, sistema koagulacije krvi i delom odbrambenih mehanizama organizma. Poremećaji u broju i obliku krvnih ćelija, poremećaji zgrušavanja krvi, kao i bolesti limfnog tkiva (slezine i limfnih čvorova) u domenu su specijaliste za bolesti krvi-hematologa.

Hematološka obrada najčešće obuhvata analizu kompletne krvne slike, razmaz periferne krvi, testove zgrušavanja, biohemijsku analizu krvi, punkciju ili biopsiju koštane srži, punkciju ili biopsiju uvećanog limfnog čvora kao i slikovne metode (UZV, CT ili PET-CT) radi utvrdjivanja proširenosti bolesti i/ili praćenja uspeha terapije.

Hematološki pregled je specijalistički pregled hematologa koji na osnovu anamneze, kliničkog pregleda i dijagnostičkih metoda, postavlja tačnu dijagnozu hematoloških bolesti i propisuje adekvatnu terapiju. Tim stručnjaka koji se bave onkološkim problemima u poliklinici Naissa predvodi Prof. dr sc. med. Lana Mačukanović Golubović, specijalista interne medicine, subspecijalista hematolog.

Limfni čvorovi u predelu vrata

Usluge dijagnostike i lečenje hematoloških bolesti

• Subspecijalistički pregled hematologa

• Ultrazvuk s color Doppler-om limfnih čvorova
  • Konsultacija hematologa specijaliste
  • Kompletnu laboratorijsku obradu krvi i mokraće
  • Pregled pločice

• Terapiju i lečenje hematoloških bolesnika

Zakažite pregled kod hematologa

Hematolozi subspecijalisti koji obavljaju preglede

Cene usluga iz oblasti hematologije

U poliklinici Naissa opremljeni smo savremenim aparatima najnovije generacije, a našim pacijentima nudimo usluge procene, analize i preporuke za lečenje i dalje praćenje bolesti. Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara subspecijalista hematologa, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama. Neke od tih usluga se mogu obaviti na terenu, kod pacijenata u kući ili stanu.