ONKOLOGIJA

Onkologija u poliklinici Naissa

Onkologija je vrlo široko područje medicine koje se bavi lečenjem zloćudnih malignih tumora. Pošto su zloćudne bolesti u razvijenim zemljama sveta po učestalosti na drugom mestu odmah iza kardio-vaskularnih bolesti, tako i otkrivanje i lečenje ovih bolesti zauzima značajan deo medicinskih kapaciteta. Zloćudne bolesti se mogu javiti u bilo kom organu i delu ljudskog organizma i mogu se proširiti u bilo koji deo ljudskog organizma stoga se u onkologiji sve grane medicine (specijalizacije) susreću, isprepleću i na neki način tretiraju zloćudne bolesti zajednički, odnosno bave se onkologijom. Onkologija postoji i kao zasebna specijalizacija koja se bavi uglavnom različitim vrstama lečenja zloćudnih bolesti kao što su: hemoterapija, radioterapija, hormonska terapija, imunoterapija tumora itd.

U sklopu onkološke ambulante u poliklinici Naissa u mogućnosti smo da obavimo kompletnu onkološku obradu, pa nakon dobijenih nalaza odrediti adekvatnu terapiju i dalji tok lečenja. Tim stručnjaka koji se bave onkološkim problemima u poliklinici Naissa predvodi Prof. dr sc. med. Stojan Radić, specijalista interne medicine, onkolog.

Kućne posete onkologa i našeg stručnog tima

Zdravlje je na prvom mestu, a uz nas na onkološki pregled više ne morate da čekate. Naši doktori, specijalisti interne medicne, subspecijalnosti onkolozi, na usluzi su Vam u pravom trenutku kad imate zdravstveni problem! Naša ekipa za posete na terenu je dostupna u bilo koje doba dana, tokom cele nedelje uključujući i vikend, tako da na zahtev možete dobiti zdravstvenu uslugu u svom domu.

Stručni tim lekara koji vrše kućne posete pacijenata može da obavi sledeće zdravstvene usluge na terenu (u Vašem stanu ili kući): specijalističke preglede, obradu i previjanje rane, davanje terapije u kućnim uslovima uključujući i injekcije i infuzije, merenje i kontrolu krvnog pritiska, merenje i kontrolu šećera u krvi, EKG kao i vadjenje krvi za laboratorijske analize. Ovakve kućne posete posebno su pogodne za starije i teže pokretne bolesnike.

Usluge dijagnostike i lečenje onkoloških bolesti

• Subspecijalistički pregled onkologa
  • Ultrazvuk s color Doppler-om limfnih čvorova
  • Ultrazvuk s color Doppler-om tumorskih masa
  • Biopsija tumorskih masa pod kontrolom ultrazvuka
  • Punkciju limfnih čvorova pod kontrolom ultrazvuka
  • Citološku analizu uzoraka punkcije
  • Kompletnu laboratorijsku obradu krvi i mokraće
  • Pato-histološku analizu uzoraka
  • Terapiju i lečenje onkoloških bolesnika
Zakažite pregled kod onkologa

Onkolozi subspecijalisti koji obavljaju preglede

Cene usluga iz oblasti onkologije

U poliklinici Naissa opremljeni smo savremenim aparatima najnovije generacije, a našim pacijentima nudimo usluge procene, analize i preporuke za lečenje i dalje praćenje bolesti. Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara subspecijalista onkologa, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama. Neke od tih usluga se mogu obaviti na terenu, kod pacijenata u kući ili stanu.