PULMOLOGIJA (PNEUMOFTIZIOLOGIJA)

Pulmologija (Pneumoftiziologija) u poliklinici Naissa

Pulmologija je grana interne medicine koja se bavi dijagnostifikovnjem, lečenjem i sprečavanjem razvoja bolesti pluća i disajnog sistema kao što su razne upale (nosa, sinusa, ždrela, bronhija i pluća), astma i hronični opstruktivni bronhitis (HOBP). Osim pulmološkog pregleda, a u slučaju medicinskih indikacija, pulmološka obrada upotpunjuje se spirometrijom, alergološkim testiranjem, radiološkim dijagnostičkim pregledima (RTG, MSCT), bronhoskopijom i biopsijom.

Naš tim za pulmologiju i alergologiju sa imunologijom, koji predvodi Prof. dr sc. med. Dragoslav Đorđević, specijalista pneumoftiziolog-alergolog, bavi se ispitivanjem, lečenjem, praćenjem i rehabilitacijom bolesnika sa plućnim, alergološkim i imunski posredovanim oboljenjima.

Usluge dijagnostike i lečenje pulmoloških bolesti

• Specijalistički pulmološki pregled
  • Spirometrijski pregled (FEV1, FVC, VC, Tiffno index)
  • Analiza radiograma grudnog koša (RTG P/C – pluća i srca)
  • Lečenje hroničnih opstruktivnih bolesti pluća i astme

• Terapija, lečenje i savetovanje kod obolelih od hroničnih bolesti disajnih organa

• Konsultacija pulmologa specijaliste

Zakažite pregled kod pulmologa specijaliste

Pulmolozi specijalisti koji obavljaju preglede

Cene usluga iz oblasti pulmologije

U poliklinici Naissa opremljeni smo savremenim aparatima najnovije generacije, a našim pacijentima nudimo usluge procene, analize i preporuke za lečenje i dalje praćenje bolesti. Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara specijalista pulmologa, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama. Neke od tih usluga se mogu obaviti na terenu, kod pacijenata u kući ili stanu.

Pulmološki pojmovi i značenje

• ŠTA JE SPIROMETRIJA?

Spirometrija je bezbolna dijagnostička metoda merenja zapremine i protoka vazduha u plućima. Obavezna je za dijagnostifikovanje astme i hronične opstruktivne plućne bolesti (HOBP), a korisna u drugim bolestima i stanjima koji uteču na funkciju disajnih organa (plućna fibroza, tumori pluća, upale pluća, azbestoza, plućna hipertenzija), kao i za praćenje učinka pulmološke terapije.
  • ŠTA JE BRONHOSKOPIJA?

Bronhoskopija je postupak kojim doktor pregledava disajne putove pomoću savitljivog instrumenta koji se zove fleksibilni bronhoskop (fiberoptički bronhoskop). Bronhoskopija može biti dijagnostički postupak (kojim se istražuje postojeći problem) ili terapijski postupak (da se rešava postojeći problem sa disajnim putevima). Instrument se uvodi kroz nos ili usta, a u posebnim okolnostima i kroz trahealnu stomu.