REUMATOLOGIJA

Reumatologija u poliklinici Naissa

Reumatologija je oblast interne medicine koja se bavi dijagnostikom, praćenjem i terapijom oboljenja koštano zglobnog sistema, uključujući i sistemske bolesti vezivnog tkiva i osteoporozu. Reumatološka oboljenja su najčešće hronična i zahtevaju stalni nadzor lekara. U poliklinici Naissa radimo dijagnostiku i lečenje reumatskih i ostalih bolesti lokomotornog sistema. U našem kabinetu za reumatologiju preglede i tretmane obavljaju vrhunski stručnjaci, specijalisti iz oblasti reumatologije, a tim reumatologa predvodi eminentni profesor Medicinskog fakulteta u Nišu Prof. dr sc. med. Zorica Marković, internista subspecijalista reumatolog.

Reumatska oboljenja dovode do privremene, delimične ili trajne onesposobljenosti, stoga je od velikog značaja rano dijagnostikovanje i odredjivanje adekvatne terapije u početnoj fazi reumatskih oboljenja, od kojih nisu poštedjeni ni najmladji. Tegobe od strane koštano-zglobnog sistema ima veliki broj ljudi, nezavisno od uzrasta, pola i profesije. Reumatske bolesti zbog svog hroničnog toka i jačine bola dovode do ograničenog kretanja, vezanosti za postelju, i ako se ne leče često uzrokuju funkcijsku nesposobnost i značajno narušavaju kvalitet života. Kod degenerativnih ili zapaljenskih procesa oboljenjem su zahvaćena vezivna tkiva, kao i mišićno koštane strukture, pa je brza i pravovremena dijagnostika od velikog značaja za dalji tok tretmana i oporavak pacijenata.

Najčešći simptomi koji su alarm za pacijente i prvi znaci da treba da se obratite reumatologu za savet i konsultaciju su sledeći: bol u koštano zglobnom sistemu, otok zgloba, malaksalost, bolovi u mišićima, ukočenost zglobova, toplina zgloba, crvenilo, promene na koži, gubitak kose, umor, slabost mišića, zategnutost kože, modrilo ili bledilo prstiju šaka nakon izlaganja hladnoći, suvoća očiju, suvoća usta, ranice u ustima.

Osnovna podela reumatskih bolesti je na: zapaljenske, degenerativne, vanzglobne, metaboličke, Fibromialgije i sistemske bolesti vezivnog tkiva. Mi u poliklinici Naissa se trudimo da našim pacijentima pružimo što kvalitetniji tretman i terapiju kako bi značajno poboljšali kvalitet života obolelima od reumatskih bolesti.

Kućne posete reumatologa i našeg stručnog tima

Zdravlje je na prvom mestu, a uz nas na reumatološki pregled više ne morate da čekate. Naši doktori, specijalisti interne medicne, subspecijalnosti reumatolozi, na usluzi su Vam u pravom trenutku kad imate zdravstveni problem! Naša ekipa za posete na terenu je dostupna u bilo koje doba dana, tokom cele nedelje uključujući i vikend, tako da na zahtev možete dobiti zdravstvenu uslugu u svom domu. Stručni tim naših lekara može obaviti kompletan pregled i dati terapiju u Vašem stanu ili kući.

Usluge dijagnostike i lečenje reumatskih oboljenja

• Pregled lekara specijaliste reumatologa
  • Ultrazvučni pregled zglobova i mekih tkiva
  • Lečenje reumatoidnog artritisa, lečenje juvenilninog hroničnog arthritisa
  • Lečenje sistemskog eritemskog lupusa, lečenje skleroderma-sistemska skleroza
  • Lečenje vaskulitisa, lečenje polimiozitisa/dermatomiozitisa
  • Lečenje Sjogrenovog sindroma

• Lečenje Behterevljeve bolesti (M. Bechterew) i Reiterovog sindroma

• Lečenje psorijaznog arthritisa, lečenje enteropatijskog arthritisa
  • Lečenje gihta – uričkog arthritisa, lečenje hindrokalcinoza
  • Lečenje vratne i lumbalne spondiloze
  • Lečenje oštećenja hrskavice kuka, kolena i sitnih zglobova šaka

• Lečenje diskopatija: lumboishialgie i cervicobrachialgie

• Lečenje koksartroza, gonartroza i artroza ostalih zglobova

• Lečenje osteoporoze i osteopenie

• Lečenje periartitisa ramena, Burzitisa, Tendinitisa, Entezopatije
Zakažite pregled kod reumatologa specijaliste

Reumatolozi subspecijalisti koji obavljaju preglede

Cene usluga iz oblasti reumatologije

Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara subspecijalista reumatologije, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama. Neke od tih usluga se mogu obaviti na terenu, kod pacijenata u kući ili stanu.
Reumatologija u Nišu - Poliklinika Naissa