Obnavljanje hrskavice zglobova, kolena i kuka, terapija krvnom plazmom, PRP i PRF terapija

Fizikalna terapija i lečenje reumatskih bolesti pod kontrolom reumatologa/fizijatra

Poliklinika Naissa je jedina sertifikovana poliklinika u jugoistočnoj Srbiji, koja poseduje licencu Ministarstva zdravlja, za lečenje plazma terapijom (PRP metodom)

Prvi u Srbiji smo započeli primenu PRF terapije (fibrin bogat trombocitima) kao i terapije matičnim ćelijama (Stem Cell)

Medicinske usluge koje možemo ponuditi našim pacijentima

Preglede, lečenja i tretmane obavljaju eminentni stručnjaci i specijalisti iz svoje oblasti

Home»Usluge
Usluge 2018-11-14T23:32:19+01:00
Zakažite pregled kod ortopeda specijaliste
Izvodjenje plazma PRP terapije

Fizikalna medicina i rehabilitacija

Zakažite pregled kod fizijatra specijaliste

Fizijatri-reumatolozi koji obavljaju preglede

Izvodjenje plazma PRP terapije
Zakažite pregled kod interniste specijaliste

Cene usluga u poliklinici Naissa

Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara specijalista, svojim znanjem i dugogodišnjim iskustvom, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama. U poliklinici Naissa opremljeni smo savremenim aparatima najnovije generacije, a našim pacijentima nudimo usluge procene, analize i preporuke za lečenje i dalje praćenje bolesti. Neke od tih usluga se mogu obaviti na terenu, kod pacijenata u kući ili stanu.