Izlečite uspešno Urinarnu inkontinenciju,
Hronični prostatitis, Seksualnu disfunkciju

Inkontinencija je zdravstveni problem koji nastaje usled slabljenja mišića i vezivnog tkiva karličnog dna, a karakteriše ga nevoljno oticanje urina. Poremećaji mokrenja značajno smanjuju kvalitet života žena i važan su zdravstveni problem koji ima uticaj i na fizičko i na psihičko zdravlje žena.

Većina žena se s ovim problemom prvi put sreće po ulasku u petu deceniju života, a tegobe s godinama postaju sve izraženije. Inkontinencija je izlečiva, ako se dijagnoza postavi na vreme, u početnoj fazi. Dijagnoza se postavlja detaljnim razgovorom sa pacijentkinjom, kliničkim pregledom uz određene funkcionalne pretrage.

Do slabljenja mišića i vezivnih struktura koje uzrokuje inkontinenciju može doći i tokom trudnoće, nakon teškog porođaja.

Uvećana prostata kod muškaraca je najčešći uzrok inkontinencije nakon 40-te godine života.

Lečenje urinarne inkontinencije

Tipovi urinarne inkontinencije:

• Urgentna inkontinencija predstavlja nemogućnost zadržavanja urina kada je potreba za mokrenjem neodložna. Ukoliko žena ne stigne ne vreme do toaleta, dolazi do nevoljnog ispuštanja manje količine urina
  • Stres inkontinencija je nevoljno ispuštanje mokraće koje nastaje u slučaju povećanog pritiska u stomaku, prilikom kijanja, kašljanja, hodanja, trčanja, podizanja tereta. U početku je količina ispuštenog urina mala, ali ako se ne leči, vremenom se količina nevojno isuštene mokraće povećava
  • Mešovita inkontinencija predstavlja veoma čest i složen problem za dijagnostikovanje i lečenje. To su udružena oba prethodna tipa inkontinencije

Metode lečenja urinarne inkontinencije:

Lečenje urinarne inkontinencije može biti hirurško i konzervativno. Terapija najnovinijim Salus-Talent aparatom u poliklinici “Naissa” omogućava najsavremenije nehiruško uspešno lečenje urinarne inkontinencije i omogućava kvalitetniji život pacijentima.

Lečenje urinarne inkontinencije se uvek počinje konzervativnim metodama: elektrostimulacijom i Kegelovim vežbama. U nekim slučajevima potrebni su i specifični lekovi, tzv. antiholinergici. Ukoliko je poboljšanje blago ili neznatno, pristupa se operativnom lečenju.

INOVATIVNA TERAPIJA

Elektromagnetna stimulacija je sertifikovana metoda za lečenje urinarne inkotinencije po US FDA od 1999. godine i koristi se širom Sjedinjenih Američkih Država, Nemačke, Švajcarske i Poljske. Ovu najnovija jedinstvena i inovativna terapija koja je hit u svetu, od sada možete dobiti i u poliklinici “NAISSA”!

Faktori rizika koji dovode do nevoljnog oticanja mokraće:

• gojaznost, stres i težak fizički rad
  • spad (spuštanje) genitalnih organa kod žena
  • šećerna bolest
  • česte upale mokraćnih kanala i bešike
  • oštećenja i povrede kičmenog stuba
  • nervne bolesti (multipla skleroza, šlog)
  • nakon operacija materice i drugih operacija u maloj karlici
  • urođena slabost mišića i omotača karličnog dna
  • zloupotreba alkohola i psihoaktivnih supstanci
  • nedovoljno kretanje

Cene usluga u poliklinici Naissa

Naš tim eminentnih stručnjaka i vrhunskih lekara specijalista, svojim znanjem i dugogodišnjim iskustvom, uz pomoć najsavremenije opreme, brine o vašem zdravlju i pruža medicinske usluge po pristupačnim cenama.